Starbucks testuje wirtualnego baristę

Starbucks idzie z duchem czasu i chce uczynić zamawianie kawy jeszcze wygodniejszym.

Starbucks oficjalnie ogłosił rozpoczęcie testów cyfrowego asystenta w mobilnej aplikacji, opartego na systemie sztucznej inteligencji. Pozwoli on klientom składać zamówienia za pomocą polecenia głosowego lub specjalnego interfejsu tekstowego. 

Wirtualny barista o nazwie My Starbucks pod względem technicznym jest rozwinięciem działającej już usługi Starbucks Mobile Order & Pay, która jest już od jakiegoś czasu dostępna w aplikacji na smartfony. Jedna z największych sieci kawiarni przygotowuje się również do uruchomienia usługi na platformie Amazon Alexa.

Reklama

To kolejny dowód na to, że najnowsze technologie przydają się nawet w restauracjach. Całkiem niedawno, głośno było o chińskim oddziale KFC, który wprowadził innowacyjną funkcję, proponującą konkretne danie na podstawie analizy twarzy klienta.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: starbucks | Alexa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy