Avaya usprawni obsługę klienta

Firma Avaya Inc. - znany dostawca sieci komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, przedstawiła nowe oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta - Multimedia Contact Center, umożliwiające spersonalizowaną obsługę klienta na jednakowo wysokim poziomie. Modułowy system Multimedia Contact Center jest doskonałym narzędziem przeznaczonym dla rosnącej liczby przedsiębiorstw, pragnących skutecznie zarządzać kanałami łączności preferowanymi przez klientów.

Firma Avaya Inc. - znany dostawca sieci komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, przedstawiła nowe oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta -  Multimedia Contact Center, umożliwiające spersonalizowaną obsługę klienta na jednakowo wysokim poziomie. Modułowy system Multimedia Contact Center jest doskonałym narzędziem przeznaczonym dla rosnącej liczby przedsiębiorstw, pragnących skutecznie zarządzać kanałami łączności preferowanymi przez klientów.

Obsługuje czat internetowy, pracę grupową w sieci, pocztę elektroniczną, tradycyjną łączność głosową, a 

także zyskującą popularność telefonię internetową (IP). Nowe oprogramowanie integruje dane z różnych

źródeł i obsługuje wszechstronne raportowanie na temat kontaktów z klientem realizowanych za

pośrednictwem wielu central i placówek, co stanowi podstawę lepszej obsługi klienta. DataForce, czołowa

firma outsourcingowa dostarczająca centra kontaktowe, wdroży nowe oprogramowanie w celu

podwyższenia jakości obsługi klientów.

Reklama

System Multimedia Contact Center został zaprojektowany w celu integracji łączności w ramach

systemów korporacyjnych i baz danych informacji. Tego rodzaju integracja pozwoli na usprawnienie

obsługi klienta. Dzięki temu pracownicy obsługi będą mogli uzyskać natychmiastowy dostęp do

najważniejszych informacji o klientach. Wszystkie dane o kontaktach z klientami, niezależnie od kanału

łączności, są automatycznie kompilowane w celach informacyjnych, przeprowadzania analiz oraz

raportowania historycznego i bieżącego. Dane te stają się częścią gromadzonych przez firmę informacji o 

klientach, na których opierane są prowadzone i planowane kampanie marketingowe.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Oprogramowanie | multimedia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy