Co tanie to drogie

Należy uważać na okazje, zwłaszcza w nieznanych firmach. Może się bowiem okazać, ze co tanie - to drogie. Niezły sposób na "nabicie klientów w butelkę" wymyśliła niemiecka firma Verbraucher-Zentrale Niedersachsen oferująca CD-ROMy ze starymi, ale wciąż atrakcyjnymi grami po przystępnej cenie 14,95 DM.

Należy uważać na okazje, zwłaszcza w nieznanych firmach. Może się bowiem okazać, ze co tanie - to drogie. Niezły sposób na "nabicie klientów w butelkę" wymyśliła niemiecka firma Verbraucher-Zentrale Niedersachsen oferująca CD-ROMy ze starymi, ale wciąż atrakcyjnymi grami po przystępnej cenie 14,95 DM.

Aby jednak zamówić taki krążek należy zadzwonić na podany numer zaczynający się od 0-190 i... wysłuchać kilkuminutowej oferty firmy. Za połączenie takie zapłacimy kolejne 15 DM, a zatem kompakt będzie nas kosztować 30 DM, podczas, gdy w innej firmie te same gry nabędziemy za cenę o 10 DM niższą

Heise
Dowiedz się więcej na temat: tanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy