Gra z twarzą mistrza

EA Sports wybrała napastnika Arsenalu Thierry Henry`ego jako "twarz" reklamującą zapowiadaną nową wersję piłkarskiej symulacji komputerowej FIFA 2002. Francuz, reprezentant drużyny, która zdobyła mistrzostwo świata i Europy w piłce kopanej został uznany za bardziej fotogenicznego niż próbowani także Paul Scholes i Sol Campbell.

EA Sports wybrała napastnika Arsenalu  Thierry Henry`ego jako "twarz" reklamującą zapowiadaną nową wersję piłkarskiej symulacji komputerowej FIFA 2002. Francuz, reprezentant drużyny, która zdobyła mistrzostwo świata i Europy w piłce kopanej został uznany za bardziej fotogenicznego niż próbowani także Paul Scholes i Sol Campbell.

Gra pojawi się w sprzedaży jesienią tego roku i będzie dostępna na Playstation 2, PlayStation oraz peceta. Kampania reklamowa z udziałem piłkarza ruszy w najbliższym tygodniu.

Ananova
Dowiedz się więcej na temat: "Mistrz" | kampania reklamowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy