Kodeks etyki komórkowej

Sześciu brytyjskich operatorów sieci telefonii komórkowej ogłosiło wspólny kodeks dobrych praktyk, wyznaczający standardy ochrony dzieci przed niepożądanymi treściami. Orange, O2, T-Mobile, 3, Virgin Mobile oraz Vodafone wspólnie przyjęły zasady, nakazujące m.in. konieczność udowodnienia pełnoletniości przed dopuszczeniem użytkownika do treści dostępnych od 18 roku życia.

Sześciu brytyjskich operatorów sieci telefonii komórkowej ogłosiło wspólny kodeks dobrych praktyk, wyznaczający standardy ochrony dzieci przed niepożądanymi treściami. Orange, O2, T-Mobile, 3, Virgin Mobile oraz Vodafone wspólnie przyjęły zasady, nakazujące m.in. konieczność udowodnienia pełnoletniości przed dopuszczeniem użytkownika do treści dostępnych od 18 roku życia.

Czaty otwarte dla osób niepełnoletnich będą moderowane, aby wykluczyć ryzyko znajdowania na nich oraz nagabywania ofiar przez pedofilów. Rodzice będą mogli skorzystać z filtrów, blokujących dostęp przez telefon komórkowy do niepożądanych stron, zawierających np. treści pornograficzne. Przedsięwzięcie ma na celu przekonanie klientów, że nowe usługi mobilne zasługują na zaufanie, a operatorzy poważnie traktują kwestie ochrony dzieci.

(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Virgin Mobile | kodeks
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy