Microsoft gra fair - Kampania Play Fair

Microsoft promuje używanie oryginalnych produktów. Kampania Play Fair - Lansuj Wzory ma pokazać, jakie są plusy używania legalnego oprogramowania.

Najnowsze badania przeprowadzone przez firmę Gemius na zlecenie Microsoft wykazały, że o ile aż 81proc. Polaków wskazało jako zachowanie naganne kupowanie towarów, co do których istnieje podejrzenie, że pochodzą z kradzieży, o tyle jedynie 44 proc. ankietowanych za naganne uznało korzystanie z nieoryginalnego oprogramowania. Jednocześnie 18 proc. ankietowanych odpowiedziało, że posiada w swoim komputerze legalny system Windows. Najczęściej podawanym przez respondentów powodem posiadania nielegalnej wersji oprogramowania jest wysoka cena (73 proc.).

Reklama

Użytkownicy posiadający oryginalny system, jako powód wyboru legalnego oprogramowania najczęściej podają chęć bycia uczciwym (32 proc.), bezpieczeństwo systemu (30 proc.) oraz niechęć do łamania prawa (26 proc.). - Nasza kampania ma na celu pokazanie, że oryginalność popłaca. Mamy nadzieję, że stworzymy modę na "PLAY-FAIR", za sprawą której użytkownicy będą mieli dostęp do większych korzyści - powiedział Marcin Sowiński, Windows Client Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.

Kampania została przygotowana z myślą o ludziach, którzy korzystają z komputerów i chcą "Grać Fair". W ramach kampanii w internecie pojawią się krótkie filmy, prezentujące w humorystyczny sposób powody, dla których warto być fair.

Kampania ma również swoją stronę internetową, www.play-fair.pl, na której internauci będą mogli zamieszczać swoje materiały - hasło konkursowe oraz własne filmy, a także pobrać interesujące dodatki, np. tapety i materiały video. Za pośrednictwem strony użytkownicy będą mogli również wziąć udział w konkursie. Aby to zrobić należy zalogować się na stronie www.play-fair.pl, dokończyć zdanie "Jestem fair, bo?" oraz kupić oryginalny system Windows w promocyjnej cenie 249 zł.

Uzupełnienie hasła spowoduje układanie się w tle strony niepowtarzalnych wzorów graficznych, nawiązujących do tytułu kampanii. Nagradzani będą również użytkownicy, którzy tylko podzielą się powodami, dla których są fair, kończąc zdanie "Jestem fair, bo...". - Z całym przekonaniem popieramy inicjatywę Microsoft, w ramach której mamy możliwość wspólnie propagować Oryginalność jako cenną wartość - powiedział Łukasz Kunicki, trade marketing manager firmy AutoMapa, która jest partnerem kampanii Play Fair.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: kampania | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama