Photoshop Elements

Adobe Systems zamierza wejść w niszę rynkową - wypuszczając swoje programy w uproszczonych (lecz za to tańszych) wersjach. Na rozpoczętych właśnie w Orlando targach Photo Marketing Association firma zaprezentowała kosztującą 99 USD "ekonomiczną" wersję programu Photoshop. Elements mają zastąpić Photoshopa LE - oferując za zbliżoną cenę znacznie więcej możliwości.


Adobe Systems zamierza wejść w niszę rynkową - wypuszczając swoje programy w uproszczonych (lecz za to tańszych) wersjach. Na rozpoczętych właśnie w Orlando targach Photo Marketing Association firma zaprezentowała kosztującą 99 USD "ekonomiczną" wersję programu Photoshop. Elements mają zastąpić Photoshopa LE - oferując za zbliżoną cenę znacznie więcej możliwości.

Więcej na temat nowego programu, który powinien trafić do sprzedaży pod koniec marca przeczytasz (po angielsku) na stronie WWW: Adobe

Dowiedz się więcej na temat: Adobe | Photoshop
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy