SCO czynne całą dobę

Dział Oprogramowania Serwerowego SCO ogłosił wprowadzenie Enterprise Support Services (Usługi Pomocy dla Przedsiębiorstw), która zapewni pomoc przez całą dobę, by zaspokoić wymagania klientów korporacyjnych dotyczących prowadzenia biznesu i szybkiego działania w sytuacjach kryzysowych.

Dział Oprogramowania Serwerowego SCO ogłosił wprowadzenie Enterprise Support Services (Usługi Pomocy dla Przedsiębiorstw), która zapewni pomoc przez całą dobę, by zaspokoić wymagania klientów korporacyjnych dotyczących prowadzenia biznesu i szybkiego działania w sytuacjach kryzysowych.

- Dysponujemy teraz infrastrukturą, by zapewnić klientom najwyższy poziom pomocy niezbędny dla przedsiębiorstw - powiedział John Henrotin, wiceprezes działu Usług Ogólnoświatowych w SCO. Zgodnie z porozumieniem z UNISYSem i Compaqiem, SCO będzie szkoliło i przyznawało certyfikaty profesjonalistom IT dla oprogramowania UnixWare 7 i UnixWare NonStop Clusters. Firmy będą zapewniały wsparcie klientom SCO w najważniejszych sprawach dla prowadzeniu biznesu, działając jako jedyny punkt kontaktowy, co ułatwi im zarządzanie swoimi środowiskami IT. SCO zapewni wszystkim partnerom korporacyjnym nieprzerwaną (24x7x52) pomoc na najwyższym poziomie. Dodatkowo, dla największych klientów stworzone zostaną dedykowane zespoły techniczne świadczące pomoc na zróżnicowanym poziomie skomplikowania problemów.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy