WhatsApp - ta zmiana nie spodoba się wszystkim

Pomimo ostatnich kontrowersji dotyczących ochrony prywatności, WhatsApp jest wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych aplikacji umożliwiających komunikację. Nie dziwi zatem, że twórcy komunikatora robią wszystko, by rozbudować jego możliwości.

O tym, że WhatsApp szuka kolejnego sposobu na zarabianie pieniędzy, wiadomo od czasu przejęcia komunikatora przez Facebooka. Choć początkowo plotki głosiły, że stanie się to za sprawą reklam, wyświetlanych w tzw. "statusach", ostatecznie okazało się, że te trafią do aplikacji poprzez sklepy Facebooka.

Jak donosi agencja Reutera, WhatsApp dąży do zjednoczenia swojej platformy z nowym rynkiem usług biznesowych. Oznacza to, że aplikacja otrzyma nowe funkcje umożliwiające korzystanie ze sklepów internetowych, usług online czy restauracji. Dodatkowo, klienci w łatwiejszy sposób będą mogli odkrywać nowe firmy i kontaktować się z nimi bezpośrednio za pośrednictwem programu.

Reklama

Rozwiązanie trafia już do użytkowników największego miasta ameryki południowej - Sao Paulo. Dlaczego tam? Jak wynika z oficjalnych informacji - miejsce to słynie z ogromnego natężenia niewielkich biznesów, które mogą stanowić idealną bazę rozwojową dla właściciela WhatsAppa - firmy Facebook.

Oficjalnie mówi się, że w późniejszych terminach nowość ma trafić na rynki Indii i Indonezji.

 WhatsApp -warto przeczytać:

 \\

WhatsApp - wystarczy, że mają twój numer telefonu

WhatsApp z kolejną ciekawą funkcją

WhatsApp - nowa forma weryfikacji konta

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: WhatsApp | Facebook | Internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy