CES 2016 - nowy segment produktów premium LG SIGNATURE

LG Electronics zamierza - jak twierdzi koreańska firma - "wstrząsnąć" segmentem sprzętów AGD i rozrywki domowej, prezentując podczas targów CES 2016 nową linię produktów premium. Nowa seria produktów będzie sprzedawana pod szyldem LG SIGNATURE.

Linia LG SIGNATURE została opracowana przez specjalnie powołany zespół ekspertów LG, którzy tworząc nowe produkty współpracowali z najlepszymi projektantami z branży. Początkowo do grupy urządzeń LG SIGNATURE należeć będzie telewizor, lodówka, seria pralek oraz oczyszczacz powietrza, jednak z czasem zostanie ona rozbudowana o kolejne produkty.

Projektanci, pracując nad produktami z linii LG SIGNATURE, pragnęli przede wszystkim podkreślić ich "naturę". Postanowili zrezygnować z wszelkich elementów, które stałyby w sprzeczności z ideą linii, dzięki czemu ich wygląd nabrał opływowości i eleganckiej prostoty.

Odwiedzający Time Square w Nowym Jorku i Picadilly Circus w Londynie już mogą zobaczyć wyświetlany na billboardach spot promujący nowe produkty LG. Ich oficjalna zapowiedź oraz zegar odliczający czas do premiery na CES znajduje się na stronie www.LGSignature.com.

"Innowacje w dziedzinie technologii i designu wprowadzone w linii LG SIGNATURE mogą zapoczątkować nową erę produktów AGD i elektroniki użytkowej najwyższej klasy" powiedział Brian Na, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu LG. "LG przoduje na obu tych rynkach, dzięki czemu ma przewagę, którą niewiele firm może się pochwalić - dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie linii LG SIGNATURE".

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy