MWC 2013 w Barcelonie - telefony jutra

Sieć Play - sukces Formuła 4.0 i 8,7 mln klientów

Playzakończył rok 2012 z 8,7 mln klientów. To wzrost o niemal jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Udział w rynku wyniósł 16%. Spółka osiągnęła ponad 3,4 mld zł przychodu ze sprzedaży - o 29% więcej niż przed rokiem - podał PLAY podczas konferencji prasowej na targach MWC 2013 w Barcelonie.

Wyniki wskazują na znaczący postęp, jakiego spółka dokonała w ostatnim roku. Sukcesem okazała się między innymi FORMUŁA 4.0 - oferta nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci, wprowadzona w marcu 2012 roku. PLAY wyznaczył w ten sposób nowy kierunek rozwoju branży, zmuszając konkurencyjne sieci do zaoferowania podobnych, korzystnych dla klientów planów taryfowych.

Według danych sieci, 7 z 10 osób decydujących się na zmianę operatora i przeniesienie numeru do innej sieci wybrało Play. Dzięki między innymi Formule 4.0 spółka pozyskała ponad 1,6 mln nowych klientów, uzyskując łączną bazę 8,7 mln klientów po 5 latach działalności. Co ważne, obok dynamicznie rozwijającego się segmentu detalicznego, PLAY zanotował imponujący wzrost w segmencie biznesowym. W 2012 roku sieć miała już 1,1 mln klientów biznesowych, co daje wzrost o 107% w stosunku do poprzedniego roku.

Reklama

- 2012 to bardzo dobry rok, zarówno dla PLAY, jak i konsumentów polskiego rynku telekomunikacyjnego - mówi Jørgen Bang-Jensen, prezes P4 Sp. z o.o. - Wprowadzając pierwsze oferty bez limitu, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy czekali na nieskomplikowane i przewidywalne oferty. Przyszłość rynku telekomunikacyjnego to proste i przejrzyste rozwiązania, których Play jest prekursorem.

W roku 2013 roku polski rynek telekomunikacyjny czekają kolejne zmiany. Od stycznia obowiązują zrównane stawki MTR, co powinno przełożyć się na zaprzestanie stosowania zawyżonych marż na połączenia do PLAY. Z kolei wygrana PLAY w przetargu na rezerwację częstotliwości z pasma 1800 MHz pozwoli spółce na dalszy rozwój usług w zakresie dostępu do szerokopasmowego internetu mobilnego.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Facebook | Play
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy