BMW rezygnuje z abonamentu za Apple CarPlay

Do tej pory właściciele BMW mogli korzystać z Apple CarPlay opłacając coroczny abonament. Na szczęście idą zmiany.

W lipcu tego roku niemiecka marka poinformowała, że możliwość korzystania z usługi CarPlay w samochodach będzie wiązała się z opłatą corocznego abonamentu wynoszącego 80 dolarów. Informacja ta oczywiście nie spodobała się wielu klientom, zwłaszcza, że możliwość skorzystania z interfejsu Apple w samochodzie u konkurencji często jest darmowa. Okazuje się, że BMW zrozumiało swój błąd i po przemyśleniu postanowiło wyeliminować wymaganą subskrypcję - choć na razie tylko Wielkiej Brytanii.

Wciąż pozostaje pytanie co z pozostałymi krajami w których funkcjonuje wspomniana opłata. Nie wiadomo też czy dotychczasowi klienci, którzy zdążyli zakupić roczny pakiet, otrzymają zwrot pieniędzy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BMW | connected car | CarPlay | motoryzacja | technologia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy