Mercedes-Benz zwiększa zaangażowanie w e-sport

Mercedes-Benz odnawia umowę partnerską z ligą gier komputerowych ESL i przedłuża ją do 31 grudnia 2020 roku. W ramach rozszerzonej współpracy Mercedes-Benz staje się światowym partnerem ESL w zakresie mobilności.

Odnawiając dotychczasowe partnerstwo, Mercedes-Benz zwiększa swoje zaangażowanie w błyskawicznie rozwijający się obszar e-sportu. Pochodząca z Kolonii firma ESL organizuje e-sportowe turnieje od 18 lat. Tylko w ostatnich latach zmagania graczy w internecie śledziło około 205 milionów ludzi rocznie. Teraz umowa ESL z Mercedesem, podpisana w 2017 r., zostaje poszerzona. Producent ze Stuttgartu będzie kontynuować swoje zaangażowanie w roli partnera premium turniejów ESL One w Dota 2, a także honorowanie najlepszego zawodnika turnieju nagrodą dla "najbardziej wartościowego gracza" (MVP).

Reklama

Mercedes-Benz opublikował na YouTubie film, który sięga do historii rozwoju gier - a jednocześnie do historii marki. "Pong", pierwsza w historii gra wideo, zostaje wyświetlona na karoserii modelu 450 SEL z lat 70. Później samochód i konsola wspólnie udają się w podróż w czasie do teraźniejszości.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: esport | gry | technologie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy