Porsche Digital z siedzibą w Dolinie Krzemowej
Niemiecki producent otworzył nowy oddział Porsche Digital – spółki mającej pracować nad rozwojem nowych technologii i szeroko pojętej cyfryzacji w segmencie premium.
Głównym zadaniem Porsche Digital jest ogólna współpraca z innowatorami w dziedzinach nowych technologii, a także chęć inwestowania w nowe firmy mogące przyczynić się do rozwoju cyfrowych rozwiązań. Wszystko to w celu opracowywania oraz testowania nowych systemów mogących w niedalekiej przyszłości trafić do samochodów Porsche.
Do tej pory spółka posiadała siedziby w Berlinie oraz Ludwigsburgu. Jak zapewnia Thilo Koslowski - dyrektor Porsche Digital - założenie oddziału w Santa Clara (Kalifornia, USA) było kolejnym, logicznym krokiem w strategii rozwoju cyfryzacji marki. Niemiecki koncern nie wyklucza także planów utworzenie dodatkowych filii w kluczowych ośrodkach innowacji na całym świecie, w tym Azji.
Nowa filia Porsche Digital planuje zatrudnić około 100 osób.