Ultra HD 4K

Polacy wybierają większe ekrany

Coraz lepsza jakość obrazu sprawia, że widzowie chętniej wybierają większe ekrany, czyli te od 65 cali wzwyż.

W Polsce w 2019 roku telewizory o przekątnej 65 cali stanowiły ok. 10 procent sprzedaży, w 2020 blisko 16 procent. Ten trend się utrzymuje, a patrząc na dynamikę można zakładać, że w 2021 będzie to już ponad 20 proc.

Opinie klientów potwierdzają, że wybierając telewizor warto jednak rozważyć zakup większego ekranu niż pierwotnie był w planach. Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Samsung w Europie w 2019 roku wynika, że 69 proc. klientów żałuje, że nie wybrało większego ekranu już w momencie instalacji swojego nowego telewizora w domu. Jak uniknąć tego rozczarowania?

Reklama

- Dziś raczej trudno mówić o sytuacji, gdzie ekran jest za duży do pomieszczenia. Technologia jest na tak wysokim poziomie, że jakość obrazu nie stanowi ograniczenia. Bardzo wydajne procesory wyposażone w sztuczną inteligencję oraz możliwości w zakresie poprawy rozdzielczości obrazu w naszych telewizorach Neo QLED 4K i 8K zostały doprowadzone do perfekcji. Duży ekran to po prostu lepsze wrażenia. A jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że zakup nowego telewizora to najczęściej kilkuletnia inwestycja, warto dodać te 10 - 20 cali do pierwotnie rozważanej wielkości urządzenia. Szybko przyzwyczajamy się do dobrego, dlatego jestem pewien, że w efekcie, gdy zainstalujemy większy ekran w salonie, podziękujemy sobie za te dodatkowe cale - podsumowuje Grzegorz Stanisz, szef sprzedaży i marketingu urządzeń RTV w firmie Samsung.

Oglądaj najnowsze promocje i planuj zakupy z ding.pl  

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Samsung | telewizor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy