Reklama

Portfolio Samsung Lifestyle TV na 2021 rok

​2021 roku Samsung rozwija także gamę produktów Lifestyle TV. Wraz ze swoim rynkowym debiutem w 2017 roku The Frame - sprzedany dotychczas w ponad milionie egzemplarzy - na nowo zdefiniował rolę telewizora we wnętrzu, proponując zamianę czarnego ekranu na ulubione dzieło sztuki.

Wersja na rok 2021 bazuje na dziedzictwie The Frame, jednocześnie oferując więcej możliwości konfiguracji oraz smuklejszą formę. Nowy The Frame jest zatem o połowę smuklejszy[4] w porównaniu z poprzednimi generacjami, co stanowi nawiązanie do głębi oferowanej przez tradycyjną ramę obrazu. Nowe wymienne ramki w pięciu kolorach i dwóch możliwych do spersonalizowania stylach — Modern i Beveled — pasują do estetyki każdego pomieszczenia, w którym telewizor zostanie umieszczony.

Reklama

Subskrypcja całkowicie odświeżonej usługi Art Store daje posiadaczom The Frame możliwość obcowania z ponad 1400 starannie wyselekcjonowanymi dziełami sztuki. Nowa, oparta na AI technologia autoselekcji sprawniej analizuje indywidualne preferencje użytkowników, aby trafniej dobierać rekomendowane dzieła do wyświetlenia.

Za sprawą niemal nieograniczonych opcji personalizacji z portfolio telewizorów lifestyle’owych Samsung -obejmującego modele The Frame, The Serif, The Sero, The Terrace i The Premiere - użytkownik może wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do swojego domowego wnętrza.

Ceny i data premiery nie zostały podane.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Lifestyle TV

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne