Ultra HD 4K

Samsung pozostaje liderem telewizorów w Polsce

Telewizory firmy Samsung są najczęściej wybierane przez Polaków. W pierwszym półroczu br. firma ilościowo miała ponad 25 proc. udziału w całkowitej sprzedaży detalicznej telewizorów w Polsce - wynika z raportu dotyczącego sprzedaży detalicznej międzynarodowej firmy badawczej, za okres styczeń 2017 – lipiec 2019.

W Polsce po pierwszym półroczu firma jest liderem zarówno w ujęciu ilościowym (ponad 25 proc.), jak i wartościowym (ponad 32 proc.). Pierwszą połowę 2019 roku Samsung zakończył z najlepszym wynikiem także globalnie - ponad 30 proc. To najwyższy udział od 6 lat. 

Dodatkowo z badania wykonanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że telewizor producenta poleciłoby 67 proc. Polaków w wieku 18 - 65 lat.

Coraz chętniej wybieramy większe ekrany, które z jednej strony poprawiają nasze wrażenia z oglądania, a z drugiej są trudniejsze do ukrycia.

Duże ekrany to także większe wymagania względem jakości obrazu. Tu z pomocą przychodzi Inteligentne Skalowanie do 4K lub 8K (w zależności od modelu telewizora). Sztuczna inteligencja zastosowana w telewizorach QLED 8K i tegorocznych QLED 4K poprawia jakość obrazu w czasie rzeczywistym, niezależnie od tego, czy materiał pochodzi z Internetu, czy jest to telewizja cyfrowa, konsola do gier czy też własne nagrania.

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: samsung 4K
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy