Kultowe piwo powraca!

Piwosze w średnim wieku poczują się dzięki tej informacji znacznie młodziej. Na rynek trafia właśnie limitowana reedycja szalenie popularnego w Polsce piwa marki 10,5. Na razie nie wiadomo, czy na sklepowych półkach zagości na dłużej.

Młodsze osoby mogą nie pamiętać tych czasów, ale 10,5 było w latach 90-tych jedną z najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawanych marek piwa. Obecna reedycja ma charakter testu rynkowego.

- U pokolenia dorastającego w latach 90. widoczny jest sentyment do marek z tego okresu, które zniknęły z rynku. Powstają fora, społeczności internetowe poświęcone temu tematowi. Marki takie jak Frugo czy Romet wracają. A marka 10,5 była obecna na rynku właśnie w latach 90 - mówi Klaudyna Polanowska - Skrzypek z Kompanii Piwowarskiej.

Reklama

Z upływem czasu marka przeszła kilka zmian - szaty graficznej, czy zwiększenie zawartości alkoholu. Jak się okazało zmiany były niekorzystne, niezaakceptowane przez konsumentów i marka zniknęła z rynku.

Reedycja limitowana marki wraca do wersji pierwotnej odnoszącej największe sukcesy na rynku.

Produkt, który właśnie trafił do wybranych sklepów, jest warzony na oryginalnej zawartości ekstraktu 10,5, skąd pochodzi nazwa marki i jest kierowany do pokolenia, które pamięta produkt z pierwszych lat swojej dorosłości.

Na razie Kompania wypuściła bardzo małe ilości piwa - tak małe, że rzecznik nie chce nawet powiedzieć, ile hektolitrów wyprodukowano. Reaktywowanej marki nie można też dostać w żadnej sieci handlowej.

Obecnej, już znacznie starszej wiekiem młodzieży wypada tylko włączyć sobie hity Ace of Base i przenieść się w czasie w lata 90-te ubiegłego wieku... Zobaczcie więc, jak wyglądały reklamy piwa w prawie 20 lat temu.


INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: piwo | po godzinach | legenda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy