Manta Multimedia sprzedała już ponad 100 000 tabletów

Firma Manta Multimedia, największy polski dostawca sprzętu RTV i AGD, oraz oficjalny Partner Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, sprzedał w 2012 roku już 100 tys. swoich tabletów.

Do 30 listopada 2012, Manta sprzedała 100 tys. sztuk tabletów. Wynik ten plasuje firmę na 1. pozycji sprzedaży w segmencie tanich tabletów. Manta wprowadziła na  rynek dziesięć modeli  o przekątnej ekranu 7.8, 9.7 i 10 cali, a sugerowana cena żadnego tabletu nie przekroczyła 1000 zł. Warto odnotować fakt, że wyniki te nie zawierają sprzedaży grudniowej, która jak wiadomo jest największa, w porównaniu do innych miesięcy.
Manta jest także zdecydowanym liderem sprzedaży dekoderów DVB-T do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce, co potwierdza doskonały wynik sprzedaży tych urządzeń, wynoszący 700 000 sztuk.

Reklama

- Jesteśmy bardzo miło zaskoczeni osiągniętymi wynikami. Decyzje o rebrandingu i poprawieniu oferty przyniosły firmie wymierne korzyści w postaci doskonałej sprzedaży oraz zwiększenia rozpoznawalności marki. Polscy klienci docenili nasze zmiany i przekonali się, że Manta dostarcza dobre i sprawdzone produkty w atrakcyjnej cenie  -  komentuje Bogdan Wiciński prezes Manta Multimedia. 


INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Tablet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy