Nikon zaliczył wpadkę stulecia na Facebooku

Kilka tysięcy komentarzy i setki udostępnień to zazwyczaj marzenie każdego PR-owca obsługującego profil firmy na portalu społecznościowym. Nie tym razem jednak, a wszystko przez jeden nieprzemyślany wpis na facebookowej tablicy, który jeszcze długo będzie odbijał się Nikonowi czkawką.

Rzeczony wpis brzmi: "Fotograf może być najwyżej tak dobry jak wyposażenie, którego używa, a dobry obiektyw to podstawa dobrych zdjęć! Czy któryś z naszych facebookowych fanów używa jakiegoś obiektywu NIKKOR? Który jest Waszym ulubionym i w jakich sytuacjach z niego korzystacie?

Lawina komentarzy, która pojawiła się pod wpisem, jest w dominującej części negatywna, od lakonicznego "LOL" do "kill yourself, Nikon" włącznie. Najczęściej pojawiającą frazą - zarówno w samych komentarzach, jak i w udostępnieniach - jest "marketing fail". Warto jednocześnie odnotować, że sam wpis otrzymał ponad półtora tysiąca like'ów.

Reklama

Zapewne przełożenie tego PR-owego epizodu na wyniki sprzedaży będzie niewielkie, jednak łatwo sobie wyobrazić, że złośliwości pod adresem Nikona będą pojawiały się w sieci jeszcze długi czas, sama treść komentarza będzie z kolei genialną pożywką dla internetowych trolli.

Piotr Dopart

http://fotoblogia.pl/

Źródło informacji

Fotoblogia.pl
Dowiedz się więcej na temat: Nikon | Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy