Tego jeszcze nie było. Zapaśnicy biją się w zatłoczonym pociągu

W japońskim pociągu pędzącym z prędkością prawie 300 kilometrów na godzinę doszło do niecodziennej sytuacji. Dwóch zapaśników zaczęło się mocować w wąskim przejściu wagonu. Wymieniono liczne ciosy oraz wykonano brawurowe manewry. Półgodzinny pojedynek wzbudził niemałe emocje, a pasażerowie byli zachwyceni.

Pokaz wrestlingu w japońskim superszybkim pociągu

Do niecodziennego spektaklu doszło w zatłoczonym pociągu w Japonii. Para zapaśników Minoru Suzuki i Sanshiro Takagi zmierzyła się w zaaranżowanym pojedynku w wąskim przejściu wagonu

Wydarzenie zostało zaaranżowane przez DDT Pro-Wrestling. W poniedziałek w pociągu Shinkansen pędzącym ze średnią prędkością 300 kilometrów na godzinę dobył się pojedynek dwóch zawodowych wrestlerów. To nie jest pierwszy raz, kiedy ta grupa zapaśnicza wybrała nietypowe miejsce na pokaz walk.  

DDT Pro-Wrestling to japońska organizacja zajmująca się profesjonalnym wrestlingiem. DDT znane jest z tego, że organizuje walki w nietypowych miejscach, jak na przykład poniedziałkowa bijatyka w superszybkim pociągu.  

Reklama

Bilety wyprzedały się w 30 minut, wszystkie 75 miejsc zostało wyprzedanych. W pojedynku wzięli udział Minoru Suzuki oraz Sanshiro Takagi. Walka trwała pół godziny i zakończyła się zwycięstwem Suzuki. DDT wynajęło cały wagon na mecz, a pojedynek odbył się w wąskim przejściu.  

Superszybkie pociągi Shinkansen

Shinkansen to japoński system kolei dużych prędkości. Pociągi osiągają nawet do 320 kilometrów na godzinę. Pierwsza taka linia o nazwie Tōkaidō Shinkansen została otwarta już w 1954 roku. Z czasem linia rozrosła się na sieć ogólnokrajową, która teraz funkcjonuje pod nazwą Shinkansen.  

Pierwsze pociągi tej linii jeździły z prędkością do 220 kilometrów na godzinę. Dziś osiągają nawet do 320 kilometrów na godzinę. Stawia je to na równi z francuskimi superszybki TGV.  

Pociągi Shinkansen poruszają się po torach o rozstawie 1067 mm, dzięki czemu w wagonach jest więcej miejsca dla pasażerów, w porównaniu do klasycznych pociągów. Każdy odcinek torów codziennie jest sprawdzany pod względem wszelkich uszkodzeń w godzinach nocnych, dzięki czemu kursy odbywają się bez incydentów.   

Polecamy na Antyweb | E-recepta w mObywatelu. Czy to musi tak działać?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Shinkansen | Japonia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy