Innowacje według firmy Panasonic - CES 2013
W Las Vegas podczas CES 2013, prezes Panasonic Kazuhiro Tsuga wygłosił przemówienie prezentujące wizję firmy Panasonic i przełomowe nowości produktowe.
Podczas konferencji omówiono sześć obszarów, w ramach których Panasonic proponuje innowacyjne rozwiązania:
Telewizja - nowy 56-calowy 4k2k panel OLED, rozbudowany line-up telewizorów Smart VIERA (16 nowych LED-ów, 16 nowych plazm) oraz nacisk na rozwój spersonalizowanej i inteligentnej telewizji;
Dom - innowacyjne rozwiązania pozwalające na tworzenie, przechowywanie, oszczędzanie i zarządzanie energią;
Samochody - całościowe rozwiązania dla samochodów elektrycznych, partnerstwo z GM i stworzenie systemu infotainment MyLink;
Biznes - 20-calowy tablet 4k IPS Alpha LCD Panel Tablet - o którym więcej można przeczytać w tym materiał;
Podróże - zaawansowane systemu komunikacji i rozrywki na pokładach samolotów, partnerstwo z United Airlines i Air New Zealand;
Społeczeństwo - projekty inteligentnego miasta Fujisawa, ograniczenie emisji dwitlentku węgla, budowa Ideas Center w Newark.
"Gotowość do transformacji oraz innowacji jeszcze nigdy nie była w Panasonic tak wielka. Jednak podstawowe wartości, które inspirują nasze działania nie są nowe. Są wpisane w DNA Panasonic już od początku założenia firmy przez Konosuke Matsushitę - prawie 100 lat temu. Najważniejsze dla nas jest: stawianie ludzi przed produktami, wkład w rozwój społeczeństwa, wzbogacanie życia konsumentów oraz oferowanie inteligentnych i ekologicznych rozwiązań. Taki właśnie jest Panasonic i taki zawsze był. Innymi słowy, zajmujemy się budowaniem lepszego świata" - podsumował swoją prezentację Kazuhiro Tsuga.