Nike Tiempo Legend: Powstanie tylko 3000 par!

Już 2 września Nike zaprezentuje nową, limitowaną edycję butów Tiempo Legend "Touch of Gold". Nowa wersja upamiętnia model Nike Air Legend Tiempo, który zadebiutował w 2005 r. w kultowym klipie "Crossbar" - pierwszym filmiku w historii YouTube, który osiągnął milion wyświetleń.

Podobnie jak pierwowzór, nową edycję Tiempo Legend "Touch of Gold" wyróżnia biała cholewka z unikalnymi złotymi akcentami oraz elementami nawiązującymi do Ronaldinho - jednego z najlepszych piłkarzy w historii futbolu, który sygnuje ten model swoim nazwiskiem.

Nowa wersja posiada również charakterystyczne gradientowe przejście na płytce podeszwy, od czystej bieli w przedniej części stopy, aż po lśniące złoto w obszarze pięty. Co więcej, w przedniej części płytki umieszczono także grafiki, które po złączeniu obu butów tworzą napis "Ronaldinho 10.". Dodatkowo, na dobrze znanym, klasycznym języku Tiempo znalazło się również logo legendy futbolu.

Reklama

Na całym świecie w sprzedaży dostępnych będzie jedynie 3 000 par modelu Tiempo Legend "Touch of Gold". Każda z nich będzie posiadać swój indywidualny numer, umieszczony w obszarze pięty, po zewnętrznej stronie buta.

Pamiętacie czasy, gdy największą gwiazdą Barcy był nie Leo Messi, a Ronaldinho? Właśnie minęła dekada od powstania słynnego klipu "Crossbar", nakręconego na stadionie Camp Nou. Scenariusz z przymrużeniem oka streścić możemy w kilku słowach - dajemy piłkę "Ronniemu" i czekamy na to, co się stanie. 24-letni wówczas Brazylijczyk dostaje parę nowych butów do przetestowania, a potem... potem dzieją się już prawdziwe cuda!

Dziś taki wynik to nic nadzwyczajnego, ale dekadę temu robił wrażenie - "Crossbar" jest bowiem pierwszym wideo w historii YouTube, który osiągnął milion wyświetleń. Poniżej jego odświeżona, zremasterowana wersja. Przeżyjmy to jeszcze raz!




materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy