Cyfra+ goni Cyfrowy Polsat

Ponad 150 tys. nowych abonentów pozyskały trzy największe platformy satelitarne (Cyfrowy Polsat, Cyfra+, Telewizja "n") w pierwszym półroczu 2010. Jednak największy wzrost klientów notuje jednak platforma Telekomunikacji Polskiej.

Największą platformą satelitarną w Polsce pozostaje Cyfrowy Polsat z liczbą 3,264 mln abonentów, co oznacza, że w ciągu pierwszego półroczna baza abonentów platformy powiększyła się o około 64 tys. nowych klientów.

Drugie miejsce pod względem liczby abonentów zajmuje Cyfra+ z liczbą - według nieoficjalnych informacji - ponad 1,6 mln abonentów. W porównaniu z wynikiem sprzed pół roku (1,55 mln abonentów) baza klientów Cyfry+ powiększyła się o ponad 50 tys. nowych klientów.

Z kolei Telewizja "n" pierwsze półrocze 2010 roku zakończyła liczbą 730 tys. abonentów. To oznacza, że w ciągu sześciu pierwszych miesięcy baza abonencka telewizji "n" powiększyła się o ponad 38 tys. nowych klientów.

Łącznie, trzy największe platformy satelitarne w Polsce, w pierwszym półroczu obsługiwały około 5,59 mln abonentów i zwiększyły swoje bazy o 152 tys. nowych klientów.

Reklama

Warto także zwrócić uwagę na dwóch innych graczy satelitarnego rynku. Od stycznia do czerwca 2010 roku Telewizja na kartę liczbę aktywnych użytkowników zwiększyła się do 279 tys. aktywnych użytkowników, co oznacza wzrost o 17 tysięcy. Natomiast najwięcej nowych abonentów zdobyła jednak satelitarna platforma Telekomunikacji Polskiej. Operator na koniec czerwca obsługiwał 340 tys. abonentów usługi satelitarnej, co oznacza wzrost o 77 tys. nowych klientów.

Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy