Czy platforma nc+ zmieni swoją ofertę?

Czy po fali krytyki nowa platforma nc+ zamierza zmienić ofertę? Jak sprawę komentuje prezes nc+ oraz sami internauci?

25 marca odbyło się spotkanie zarządu platformy nc+ przeznaczone dla wybranych dziennikarzy. Można było uzyskać na nim informacje związane z najbliższymi planami nc+ dotyczącymi oferty oraz uzyskać wyjaśnienia co do nowych umów i migracji dla abonentów. Julien Verley, prezes platformy nc+, poinformował, iż obecnie nie są planowane zmiany w przedstawionej standardowej ofercie. Operator nc+ chce zachęcić abonentów n i CYFRY+ specjalnymi promocjami, które będą znacząco niższe niż przedstawiona 21 marca oferta wyjściowa. - W reakcji na krytykę nie zamierzamy zmieniać standardowej oferty - powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Julien Verley, prezes nc+.

Już na początku po zaprezentowaniu oferty z bazy 2,5 mln klientów platform do nc+ zmigrowało 15 tys. klientów, ale jednocześnie nadal nie skontaktowano się z dużą częścią klientów CYFRY+ i n.

Docelowo wszystkim abonentom obydwu platform zostaną rozesłane listy z broszurami zawierającymi dodatkowe wyjaśnienia nowej oferty oraz (co istotne) indywidualne oferty. Przypadek każdego klienta będzie rozpatrywany indywidualnie. Przygotowana jest już paleta około 600 propozycji, z których poszczególni abonenci w zależności od wybranych dotychczas opcji pakietowych i długości umów będą otrzymywać oferty migracji do nc+.

Reklama

Platforma nc+ ruszyła 21 marca 2013 roku. Powstała z połączenia n i CYFRY+. Wyjściowa oferta zaprezentowana 21 marca spotkała się ze sporą krytyką. W związku z tym trwają usilne starania zarządu nc+ o poprawienie wizerunku i wyjaśnienie dużej liczby zaistniałych niejasności. Z uwagi na dużą ilość zmian wprowadzonych jednocześnie operator uważa, że doszło do nieporozumienia związanego ze złą interpretacją ofert dla nowych klientów oraz dla abonentów migrujących z platform n i CYFRY+, które są odrębne i wyraźnie atrakcyjniejsze, ale w zależności od indywidualnych przypadków. Operator nc+ zapewnia, że w planach są dalsze promocje, niespodzianki i nowe kanały.

Podczas spotkania z dziennikarzami podkreślano iż nc+ jest platformą kierowaną do osób zainteresowanych ofertą premium. W palecie dostępnych jest gigantyczna ilość ekskluzywnych praw do transmisji wydarzeń sportowych oraz emisji premierowych filmów, czym nie może poszczycić się konkurencja. Jednocześnie jednak prawa te z uwagi na ogromne koszty liczone w mln dolarów rocznie muszą się amortyzować w abonamencie.

Janusz Sulisz/Łukasz Knapik, Satkurier.pl

Aktualizacja autorstwa INTERIA.PL: Oficjalny profil nc+ na Facebooku zablokował opcję publikacji postów. Na Facebooku pojawił się także profil oburzonych abonentów obu platform - Anty nc+. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl Norbert Kilen, strategy director agencji Think Kong, odpowiedzialną za obsługę fanpage’a.

Czy abonament nc+ jest zbyt wysoki, a oferta nie jest dobra? Chcemy znać Twoją opinię - porozmawiał na forum


Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | Cyfra+ | Telewizja n | anty nc+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy