Kiedy facet siedzi przy TV...

Dobra wiadomość na Euro - Badania przeprowadzone na zlecenie LG Electronics wykazały, że 84 proc. europejskich kobiet wbrew powszechnym przypuszczeniom ogląda sport ze swoimi partnerami

Oglądanie sportu w TV nie jest już domeną jedynie mężczyzn - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie firmy LG Electronics, która bacznie śledzi rolę jaką telewizor odgrywa w stylu życia konsumentów.

Według badań, aż 84 proc. kobiet w całej Europie ogląda zawody sportowe w telewizji, a sport jest dla nich równie ważny, jak dla mężczyzn. 56 proc. pytanych kobiet stwierdziło również, że oglądają sport, gdyż po prostu go lubią, a tylko jedna czwarta respondentek ogląda jedynie po to, by sprawić przyjemność partnerowi.

Reklama

Badanie ujawnia ponadto, że 3 proc. Europejek oglądających sport w TV robi to tylko po to, by przyjrzeć się zawodnikom. Panie te przyznają, iż bardziej interesują je przystojni sportowcy, niż ci, którzy osiągający znakomite wyniki.

Badania podważyły utarte poglądy na to, co robią kobiety, gdy ich partner ogląda piłkę nożną w telewizji. 12 proc. kobiet, które nie ogląda sportu, rozwiewa mit - wybierając po prostu prace domowe lub zajmując się dziećmi, a nie jak się powszechnie sądzi - spotkania z przyjaciółkami czy zakupy.

Zgodnie z wynikami badań aż 67 proc. Niemek - najwięcej wśród Europejek - lubi oglądać sport w telewizji. Tuż za Niemkami uplasowały się Szwedki (64 proc.) i Norweżki (63 proc.). Finki wyróżnia w Europie to, że najwięcej z nich (7 proc.) włącza zawody, by przyjrzeć się przystojniakom na boisku, a Francuzki i Brytyjki (31proc.) najbardziej lubią oglądać sport z partnerem.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy