LCD ma się coraz lepiej

Kryzys telewizorom LCD niegroźny - w tym roku do klientów trafi 127 mln telewizorów ciekłokrystalicznych. To więcej niż rok temu.

Chociaż czasy są ciężkie, zdaje się, że nic nie jest w stanie zatrzymać dobrych wyników sprzedaży telewizorów ciekłokrystalicznych. W 2009 roku sprzedaż telewizorów LCD wzroście o 21 proc. - to więcej, niż przewidywano kilka miesięcy temu, podaje DisplaySearch. Rok powinien zostać zamknięty ze sprzedażą wynoszącą 127 mln. - to o 22 mln więcej, niż rok temu. Dla porównania - do gospodarstw domowych trafi tylko 14,1 mln telewizorów plazmowych.

Według analiz DisplaySearch, telewizory LCD będą stanowić 63 proc. globalnej sprzedaży odbiorników telewizyjnych - zatem po raz kolejny widzimy, że plazma została pokonana (pod kątem sprzedaży) przez telewizory ciekłokrystaliczne. LCD sprzedaje się tak dobrze dzięki ogromnej popularności w Chinach oraz Europie Zachodniej.

Reklama

Nie ma jednak róży bez kolców - chociaż sprzedaż wzrośnie, przychody spadną - wszystko dlatego, że producenci prowadzą ze sobą agresywną wojnę cenową.

ŁK

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy