LG wchodzi na rynek 3D

Koreański LG, jeden z potentatów rynku elektroniki konsumenckiej, chce być potentatem rynku telewizorów 3D.

LG rzuca wyzwanie firmie Sony, Panasonic oraz Samsung - główną bronią będą telewizory 3D. Koreańczycy podpisali już umowę o współpracy z Digital Satellite Broadcasting (SkyLife), która ma dostarczyć stosowne materiały.

Firma planuje wprowadzenie na rynek telewizorów o przekątnej ekranu między 42 a 72 cale. Pierwszym trójwymiarowym telewizorem LG na rynku jest 47LH503D, który pojawił się w tym roku. Jak zapowiada LG, planowane są także 150-calowe projektory obsługujące 3D.

LG w 2010 roku firma planuje sprzedać 400 tys. takich odbiorników, aby w 2011 roku sprzedać 3,4 mln egzemplarzy. Wszystko zatem wskazuje, że rok 2010 upłynie pod znakiem premier telewizorów 3D.

Reklama

ŁK

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy