Nowa generacja dzwonków na komórki

Wytwórnie płytowe postanowiły połączyć tradycję z nowoczesnością, sprzedając płyty CD, na których znajdziemy zarówno kawałki audio, jak i dzwonki na komórkę. Całość nosi nazwę "ringle".

Na jedną płytę trafią trzy piosenki oraz dzwonek na komórkę. Całość ma kosztować około 5 do 7 dolarów. Nazwa nowego przedsięwzięcia nie jest przypadkowa, łącząc słowa "single" oraz "ringtone" (dzwonek). Co ma być tak bardzo rewolucyjne w tej ofercie? Fakt, że klient nie będzie musiał ściągać osobno dzwonka. Jednak analitycy są zgodni, że Sony BMG Music Entertainment i Universal Music Group - twórcy tego pomysłu - nie mają co liczyć na rynkowy sukces.

Między październikiem a listopadem na amerykańskim rynku pojawi się około 70 "ringli" (nazwa została już zastrzeżona). Twórcy niecodziennego muzycznego rozwiązania już prowadzą rozmowy z kolejnymi wytwórniami. Sprzedaż "ringli" zapowiedziały wielkie amerykańskie sieci takie jak Target, Best Buy i Wal-Mart - podaje agencja Reutersa.

Reklama

Pomysł "ringli" to nie tylko próba zarobienia przed okresem świątecznym, ale i wyzwanie rzucone sklepom z cyfrową muzyką. Muzyczna innowacja Sony i Universal ma zatrzymać odpływ konsumentów od standardowych nośników z muzyką. Trudno powiedzieć, czy można już zatrzymać tę rewolucję. - Sprzedawanie cyfrowej muzyki na płycie CD, nawet jeśli jest to dzwonek na komórkę, nie ma w dzisiejszych czasach prawa bytu - podsumowuje jeden z ekspertów branży muzycznej.

ŁK

Setki dzwonków na komórkę i nie tylko

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy