Polacy skarżą się na kablówki i satelitę
Użytkownicy satelitarnych platform telewizji cyfrowej oraz sieci kablowych coraz częściej skarżą się na operatorów - wynika z podsumowania minionego roku opracowanego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Na co skarżą się klienci?
Wśród korespondencji kierowanej w 2008 roku do KRRiT znalazły się skargi dotyczące problemów wynikających z korzystania z usług operatorów telewizji kablowej i platform satelitarnych. Rada zanotowała większą liczbę skarg na działalność platform satelitarnych (47) niż operatorów kablowych (28).
Autorzy skarg poruszali głównie kwestie związane z jakością obsługi klientów. Wśród najczęstszych problemów znalazły się: brak reakcji na zgłaszane reklamacje, utrudniony dostęp do biur obsługi klienta i ograniczony dostęp do automatycznych infolinii. Użytkownicy zgłaszali także problemy techniczne z dekoderami.