Vizio zarobiło ogromne pieniądze na reklamach w telewizorach
Vizio podzieliło się wynikami finansowymi za ostatni kwartał. W pierwszych trzech miesiącach 2021 roku firma zarobiła na platformie SmartCast ponad 38 mln dolarów.
W pierwszych trzech miesiącach 2021 roku zyski Vizio z działalności Platform+ wyniosły 38,4 mln dolarów. Firma stara się nawiązywać nowe współprace z markami oraz agencjami, postępując zgodnie z tym samym planem, który wykorzystuje technologię Inscape Automated Content Recognition.
Vizio pochwaliło się także, iż zyski firmy z samych reklam oraz danych wzrosły o 152 proc. względem 2020 roku i cały czas pną się do góry. Co ciekawe, firma zarobiła niemalże tyle samo pieniędzy z reklam zintegrowanych ze swoją platformą, ile ze sprzedanych, fizycznych sprzętów.
Vizio posiada obecnie 13,4 miliona aktywnych kont SmartCast, a widzowie spędzają 52 proc. całego czasu na korzystaniu z wbudowanych aplikacji. Warto przypomnieć, iż w 2017 roku firma została przyłapana przez amerykańskie FTC na braku informowania widzów o zbieraniu danych.
To wszystko wygląda niepokojąco. Vizio twierdzi jednak, że udział SmartCast w przychodach firmy będzie tylko i wyłącznie rosnąć.
Sprawdź najnowsze promocje i korzystaj z listy zakupowej ding.pl