Operator rozdaje po 100 GB. Sprawdź, kto może skorzystać

Plush ma powody do świętowania – właśnie zdobył ponad milion klientów. Z tej okazji operator postanowił rozdać prezenty. Zarówno nowi klienci, jak i obecni mogą odebrać 100 GB internetu. Ale to nie koniec niespodzianek. Jak skorzystać z promocji?

Prezentacja partnera

100 GB za darmo

Po ponad siedmiu latach istnienia na rynku z usług Plusha korzysta już ponad milion klientów. Z tej okazji sieć postanowiła obdarować użytkowników dodatkowymi gigabajtami internetu. Każdy dotychczasowy oraz nowy klient ma otrzymać 100 GB, niezależnie od tego, czy korzysta z oferty abonamentowej, na kartę czy mix. Z kolei osoby, które zdecydują się podpisać umowę na abonament z telefonem, dostaną w prezencie słuchawki za 1 zł.

Jak aktywować pakiet internetowy?

Nowi klienci oraz ci, którzy przedłużają umowę na abonament, 100 GB otrzymają automatycznie. Pakiet będą mogli wykorzystać w ciągu dwóch lat. Z kolei wszyscy dotychczasowi klienci oraz ci, którzy korzystają z abonamentu z umową na czas nieokreślony, pakiet aktywują, wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 80848 o treści MILION. Przez kolejne 10 miesięcy będą otrzymywać dodatkowe 10 GB.

Na takich samych zasadach pakiet mogą odebrać klienci, którzy wykupują sam internet w sieci Plush. Aktywują go SMS-em w ten sam sposób, co klienci abonamentowi lub opcjonalnie mogą zadzwonić pod numer telefonu 601 102 601 (opłata wg taryfy operatora).

Z dodatkowego internetu skorzystają także użytkownicy Plush na Kartę lub Plush MIX, którzy mają włączony pakiet za min. 25 zł. Wystarczy wysłać SMS. Otrzymane 100 GB będą mogli wykorzystać w ciągu 30 dni.

To nie koniec prezentów...

Klienci, którzy zdecydują się podpisać umowę abonamentową ze smartfonem na 24 miesiące, mogą otrzymać słuchawki za 1 zł. Prezent dodawany jest do wybranych modeli. Do motoroli moto g51 5G dostaniemy nauszne słuchawki MOTO XT220, wybierając model Samsung Galaxy A22 5G 64GB otrzymamy słuchawki przewodowe Samsung TYP C, a decydując się na realme C11 32GB w zestawie znajdziemy słuchawki realme Buds Q2. Wystarczy dopłacić 1 zł.

"Bez konsekwencji"

Sieć Plush wystartowała z ofertą 8 września 2014 r. Została stworzona z myślą o ludziach młodych, początkowo bazowała wyłącznie na usługach "na kartę" i była reklamowana hasłem: "bez konsekwencji". Główną zaletą sieci była i nadal jest swoboda, jaką daje operator. Zaczęło się od rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitu za darmo, niezależnie od tego w jakiej sieci są osoby z naszej listy kontaktów.

Z czasem w ofercie pojawiły się również usługi abonamentowe. Klient może podpisać umowę na czas nieokreślony, którą w każdej chwili ma prawo zakończyć, lub wybrać którąś z opcji z większym pakietem internetowym na okres 24 miesięcy. Obecnie Plush może się pochwalić dostępem do szybkiego internetu 5G oraz faktem, że nie zużywa transferu podczas korzystania z popularnych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Messenger, Instagram czy WhatsApp, dzięki czemu pakiet internetowy starcza na dłużej.

Brand hero, czyli Plushak

Maskotką Plusha od samego początku istnienia sieci jest Plushak, czyli pluszowy miś, który żyje jak większość osób w jego wieku - młodych dorosłych, głównie mężczyzn, bo to oni stanowią większość klientów sieci (55 proc.). Plushak jest zadziorny i uwielbia wyznawania. Rapował w ramach akcji #hot16challenge2 i może się pochwalić byciem "bratem z innej matki" amerykańskiego rapera Lil’a Wayne’a. Nie stroni od imprez, szybkich samochodów, posługuje się slangiem, dba o formę na siłowni i morsuje. I oczywiście zużywa mnóstwo gigabajtów internetu. Podobnie zresztą jak klienci sieci Plush - w zeszłym roku wykorzystali liczbę, która pozwoliłaby na obejrzenie ponad ćwierci miliarda filmików w serwisie YouTube. Wszystko to po to, by nadążać za trendami.

Prezentacja partnera

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy