Cisco: Serwer telefonii IP
Cisco Systems proponuje serwera telefonii IP dla lokalnych biur oraz średniej wielkości firm. Serwer ICS 7750 jest elementem architektury Cisco AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data), pozwalającej nie tylko na stosowanie telefonii IP, ale również na stosowanie nowych aplikacji, takich jak jednolite systemy przekazywania wiadomości .
Pozwalają one nie tylko na stosowanie
telefonii IP, ale również na stosowanie nowych aplikacji, takich jak
jednolite systemy przekazywania wiadomości (pozwalające na np.
odsłuchiwanie email przez telefon oraz otrzymywanie poczty głosowej jako
załącznika do emaila), pracy grupowej oraz wykorzystywanie mediów
strumieniowych w sieci, takich jak audio i wideo.
ICS 7750, wykorzystując istniejącą infrastrukturę sieci pozwala zdalnym
pracownikom na uzyskanie takiego samego dostępu do usług głosowych, jaki
mają pracownicy przebywający w biurze. ICS 7750 zawiera kluczowe elementy
niezbędne do zbudowania kompletnego systemu telefonii IP, takie jak usługi
sieciowe dla danych i głosu, obsługa połączeń, bramki do tradycyjnej sieci
telefonicznej i nowe aplikacje. ICS 7750 jest przeznaczony do szybkiego
wdrożenia i łatwego zarządzania przy pomocy przeglądarki WWW. W
istniejących środowiskach sieciowych ICS7750 pozwala na zintegrowanie
obecnej infrastruktury, obejmującej sieci LAN, WAN, centrale abonenckie PBX
oraz systemy poczty głosowej.