Dialog uruchamia własny abonament

Telefonia Dialog przesłała do Telekomunikacji Polskiej pierwsze wnioski o realizację usług hurtowego zakupu abonamentu (WLR)

Przedsprzedaż usługi wśród abonentów TP pod nazwą Abonament w Dialogu trwa od początku tego roku. Oferta adresowana jest zarówno do odbiorców domowych jak i biznesowych. Do tej pory na Abonament w Dialogu zdecydowało się kilka tysięcy klientów. Pakiet pierwszych 50 wniosków został przesłany do TP w terminie zgodnym z arbitrażową decyzją prezesa UKE.

W Telefonii Dialog trwają również prace nad uruchomieniem projektu sprzedaży usług szerokopasmowej transmisji danych w ramach BSA, co umożliwi zaproponowanie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu Dialnet klientom TP korzystającym z linii telefonicznej TP. Komercyjny start tych usług przewidziano na II kwartał 2007 roku.

Reklama

PG

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: abonament | dialog
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy