Era: 12 milionów na MŚ

"Rzeczpospolita" poinformowała, że według nieoficjalnych danych główny sponsor polskiej drużyny piłkarskiej na mistrzostwa świata w piłce nożnej - Era - wydał na to cel około 12 mln złotych. "Puls Biznesu" twierdzi natomiast, ze było to prawie 10 mln USD

"Rzeczpospolita" poinformowała, że według nieoficjalnych danych główny sponsor polskiej drużyny piłkarskiej na mistrzostwa świata w piłce nożnej - Era - wydał na to cel około 12 mln złotych. "Puls Biznesu" twierdzi natomiast, ze było to prawie 10 mln USD

W odróżnieniu od naszych piłkarzy sponsorzy uważają mistrzostwa za udane. Logo Ery i innych sponsorów (m.in. browaru Lech, którego, również wg danych nieoficjalnych, wycieczka kopaczy i działaczy do Korei kosztowała prawie 5 mln zł) były bowiem lepiej widoczne niż występy naszych kopaczy. Szalik z logo Ery założył m.in. również obecny w Korei - Pierwszy Kibic Rzeczpospolitej - Aleksander Kwaśniewski.

i bardzo dobrze, że wyszło przynajmniej "marketingowo". W przeciwnym razie podrożałyby zarówno abonamenty Ery jak i piwo Lech. A swoja drogą ciekawe ile łącznie kosztowała koreańska wyprawa naszych "reszek" (bo orłami nawet przy dużej dozie tolerancji nazwać ich nie można)

Reklama
MMM
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy