Era: 12 milionów na MŚ
"Rzeczpospolita" poinformowała, że według nieoficjalnych danych główny sponsor polskiej drużyny piłkarskiej na mistrzostwa świata w piłce nożnej - Era - wydał na to cel około 12 mln złotych. "Puls Biznesu" twierdzi natomiast, ze było to prawie 10 mln USD
W odróżnieniu od naszych piłkarzy sponsorzy uważają mistrzostwa za udane. Logo Ery i innych sponsorów (m.in. browaru Lech, którego, również wg danych nieoficjalnych, wycieczka kopaczy i działaczy do Korei kosztowała prawie 5 mln zł) były bowiem lepiej widoczne niż występy naszych kopaczy. Szalik z logo Ery założył m.in. również obecny w Korei - Pierwszy Kibic Rzeczpospolitej - Aleksander Kwaśniewski.
i bardzo dobrze, że wyszło przynajmniej "marketingowo". W przeciwnym razie podrożałyby zarówno abonamenty Ery jak i piwo Lech. A swoja drogą ciekawe ile łącznie kosztowała koreańska wyprawa naszych "reszek" (bo orłami nawet przy dużej dozie tolerancji nazwać ich nie można)