Era reklamy

Sieć Era uruchomi w połowie maja usługę zapowiadaną od kilku miesięcy: w zamian za wysłuchanie krótkich spotów reklamowych, abonent będzie płacić mniej za rozmowy. To pierwsza taka oferta w Polsce i jedna z nielicznych w świecie.

Sieć Era uruchomi w połowie maja usługę zapowiadaną od kilku miesięcy: w zamian za wysłuchanie krótkich spotów reklamowych, abonent będzie płacić mniej za rozmowy. To pierwsza taka oferta w Polsce i jedna z nielicznych w świecie.

- Trwający 15 sekund bok reklamowy będzie emitowany co minutę - wyjaśnił nam rzecznik prasowy Ery Robert Niczewski. - W zamian za jej wysłuchanie, abonent może liczyć na opłaty niższe nawet o połowę.

W maju z nowej usługi będzie mogło skorzystać 50 tys. wybranych klientów, którzy dotychczas wykazywali największe zainteresowanie nowościami sieci. Jak twierdzi Niczewski w grupie tej aż 92 proc. osób wyraża zainteresowania tego typu usługą. Zainteresowanie jest bardzo duże także wśród potencjalnych reklamodawców. W sieci na początek zareklamują się towarzystwa ubezpieczeniowe, instytucje finansowe, koncerny samochodowe i być może producenci sprzętu AGD.

Reklama

Dotychczas tylko kilku operatorów na świecie - głównie w Skandynawii oraz w USA - zaoferowało podobną usługę. W tamtejszych sieciach wysłuchanie bloku reklamowego obniża koszty połęczeń czasami nawet o 80 proc. Część operatorów przesyła reklamy w postaci SMS-ów. Reklamy w Erze będą przypominać spoty radiowe, a ich przygotowywaniem zajmie się agencja reklamowa Capitol, mająca także wyłączność na sprzedaż czasu emisyjnego.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy