Lojalność oparta na SMS-ach

Wydawcy powinni wykorzystywać SMS-y w nawiązywaniu kontaktów z czytelnikami, dopóki ta usługa nie jest jeszcze powszechnie stosowana w promocji - usłyszeli uczestnicy piątkowego seminarium na temat marketingu prasy, zorganizowanego w Warszawie po raz pierwszy przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Prasy (International Newspaper Marketing Association).

Wydawcy powinni wykorzystywać SMS-y w nawiązywaniu kontaktów z czytelnikami, dopóki ta usługa nie jest jeszcze powszechnie stosowana w promocji - usłyszeli uczestnicy piątkowego seminarium na temat marketingu prasy, zorganizowanego w Warszawie po raz pierwszy przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Prasy (International Newspaper Marketing Association).

Ponad 20 przedstawicieli polskich wydawnictw (prezesi, szefowie działów reklamy, marketingu, promocji) wysłuchało zachodnich wydawców, którzy przedstawili sprawdzone sposoby promocji i marketingu swoich tytułów. Coraz więcej zachodniej prasy wykorzystuje SMS-y do komunikowania się z czytelnikami. Holenderskie dzienniki uruchomiły w kwietniu serwisy SMS-owe - choć płatne, od razu stały się bardzo popularne. W Finlandii wystarczy wysłać do niektórych dzienników SMS-a, by otrzymać wynik dopiero co zakończonego meczu. Brytyjskie dzienniki prowadzą codzienne konkursy z wykorzystaniem SMS-ów. Mark Challinor, dyrektor ds. promocji w Associated Newspapers, przekonywał, że SMS-y to dobry sposób na długofalowy kontakt z czytelnikami. - Stają się przeciwieństwem marketingu bezpośredniego, bo umożliwiają wysłanie przekazu do wyselekcjonowanego odbiorcy, nie trafiają w pustkę - mówił.

Reklama

Wykładowcy wyjaśniali m.in., w jaki sposób Internet może stać się dla gazety ważnym wspierającym nośnikiem ogłoszeń drobnych oraz jak przygotowywać gadżety, by rzeczywiście zwiększały sprzedaż pisma.

(smsbox.pl)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama