Muzyka w pre-paidzie

Firmy Sprint i Virgin utworzyły spółkę, która będzie oferować bezprzewodowe usługi komunikacyjne typu pre-paid skierowane do amerykańskiej młodzieży.

Firmy Sprint i Virgin utworzyły spółkę, która będzie oferować bezprzewodowe usługi komunikacyjne typu pre-paid skierowane do amerykańskiej młodzieży.

Nowa firma, Virgin Mobile USA, powstała z myślą o klientach 15- 30-letnich. Od przyszłego roku W Nowym Jorku i Los Angeles Virgin będzie sprzedawać cyfrowe telefony oraz usługi takie jak poczta głosowa, SMS i gry. Sprint udostępni swoją sieć.

John Tantum z Virgin, powiedział, że dotychczas oferty pre-paidowe w USA były skierowane głównie do osób z problemami finansowymi. Aparaty były analogowe, a ich wybór niewielki. Młodzież to zupełnie nowy rynek dla takich usług.

(Mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: USA | Parlam | sprint | muzyka | virgin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy