Operatorze, idź na całość!

Niecodzienna promocja na Wyspach Brytyjskich. Nieograniczony dostęp do połączeń telefonicznych za 75 funtów miesięcznego abonamentu, w zamian za rezygnację z telefonu stacjonarnego na rzecz komórki - to propozycja tamtejszego operatora komórkowego One2One.

Abonament należy do wysokich, w zamian użytkownik dostaje jednak bardzo efektywne narzędzie komunikacji. Za darmo może dzwonić pod dowolny numer telefonu stacjonarnego i komórkowego w Wielkiej Brytanii, korzysta też z pakietu bezpłatnych usług, w tym SMS-ów i transmisji danych.

Zdaniem brytyjskich analityków, takie chwyty marketingowe będą występować coraz częściej na przesyconych rynkach telekomunikacyjnych Europy Zachodniej. Powód? Jedynym źródłem pozyskania nowych klientów stają się abonenci konkurencji, których do zmiany operatora może nakłonić tylko przedstawienie prawdziwie atrakcyjnej oferty. Według Dominiki Maison, psychologa reklamy z Uniwersytetu Warszawskiego, walka o klienta będzie w tych warunkach wyjątkowo trudna. - Proponując nowość, znacznie łatwiej znaleźć nabywcę, niż sugerując jedynie zamianę usługodawcy. - W tym przypadku produkt - by uzyskać akceptację - musi być o niebo lepszy od używanego poprzednio.

Reklama

Na tego typu oferty klienci polskich sieci będą musieli niestety jeszcze poczekać. W kraju na 100 dorosłych mieszkańców z komórki korzysta jedynie 18 osób. Dla porównania - we Francji odsetek ten przekracza 50.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: komórki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy