Play nie powtórzył sukcesu Heyah

Mimo mocnego wejścia oraz rewolucji cenowej, czwartemu operatorowi komórkowemu nie udało się powtórzyć sukcesu Heyah.

"Rzeczpospolita" przypomina wielki sukces debiutu na rynku sieci Heyah - dwieście tysięcy abonentów w dwa tygodnie. Na razie nikomu nie udało się pobić tego wyniku. Nawet sieci Play, która zamieszała na polskim rynku telekomunikacyjnym wprowadzając tanie ceny za połączenia oraz ujednolicając cenę za wysłanie SMS i MMS.

Jak podaje "Rzeczpospolita", sieć Play po pięciu tygodniach swojej działalności ma około od 40 do 50 tys. użytkowników. Operator zapowiada, że na koniec roku chce mieć 500 tys. abonentów. Analitycy spodziewają się nawet 700 tys. klientów.

Reklama

Konkurencyjni operatorzy nie spieszą się zbytnio z reakcją na ofertę Play. - Przychody dużych sieci byłyby bardziej zagrożone, gdyby zaczęły obniżać ceny dla swoich abonentów, niż z powodu odpływu klientów do Playa - ocenia w "Rzeczpospolitej" Emil Konarzewski, partner w firmie doradczej Audytel.

Najlepsze źródło darmowych programów w sieci - megapliki.interia.pl

Media2
Dowiedz się więcej na temat: "Rzeczpospolita" | Heyah
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy