Pół mln dol. kary za 4-godzinną awarię sieci

Cellular-news donosi, że Liberia Telecommunications Authority (LTA) nałożyła 500 tys. dol. kary na Lonestar GSM. W czym zawiniła afrykańska sieć?

Powodem były szeroko pojęte zaniedbania, których dopuściło się kierownictwo Lonestar w związku z 4-godzinną awarią sieci z dnia 7 listopada 2011 roku. LTA nakazała operatorowi, aby ten w ramach zadośćuczynienia podarowała wszystkim swoim abonentom 4 godziny darmowych rozmów.

Lamini Waritay - komisarz Spraw Publicznych i Konsumenckich zdradził, że wyjaśnienia udzielone przez Lonestar GSM nie zgadzają się z ustaleniami zarządu LTA. Szczególnie istotne były również okoliczności awarii - zamieszki na tle politycznym w mieście Monrovia - stolicy Liberii.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kara | sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy