Pre-paid przegrywa z mixem i abonamentem

Dobra sytuacja gospodarcza w Polsce sprawia, że coraz więcej użytkowników telefonów komórkowych zamiast wybierać oferty bez zobowiązań (pre-paid) woli podpisać umowę z operatorem w abonamencie lub ofercie mix.

- Klienci chętniej wybierają oferty abo­namentowe i mix - przyznaje "Rzeczpospolitej" Wojciech Kliniewski, dyrektor zarzą­dzający PTC do spraw Heyah. Także przedstawiciele Polkomtela, operatora sieci Plus, zauważają migrację klientów do segmentu abonamento­wego.

Wypowiadający się dla "Rzeczpospolitej" analitycy są zdania, że spadające ceny na rynku telefonii komórkowej oraz rosnąca siła nabywcza Po­laków powodują to, że łatwiej podpisujemy zobowią­zania. Eksperci zauważają, że polski rynek telekomunikacyjny zbliża się do standardów europejskich, gdzie klienci abonamentowi mają niższe ceny połączeń.

Reklama

Mimo to walka o kilka milionów użytkowników w segmencie pre-paid dopiero się zaczyna. W czwartek (5.06.2008) w życie wchodzi nowa oferta sieci Heyah, a w piątek nowa oferta Plusa. Wcześniej ofertę pre-paid zmieniła także sieć Play.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: Parlam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama