Sami przeciw sobie

British Telecom, drugi co do wielkości operator sieci telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii niespodziewanie rozpoczął kampanię reklamową, której celem jest namówienie ludzi, aby nie korzystali z komórek. Albo ta, częściowo państwowa, firma przejęła się toczoną ostatnio walką rządu JKM z komórką, albo

British Telecom, drugi co do wielkości operator sieci telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii niespodziewanie rozpoczął kampanię reklamową, której celem jest namówienie ludzi, aby nie korzystali z komórek. Albo ta, częściowo państwowa, firma przejęła się toczoną ostatnio walką rządu JKM z komórką, albo

(co bardziej prawdopodobne) - chce poprawić swoje dochody. Reklamy bowiem jako alternatywny i "zdrowy" rodzaj telefonowania wskazują słynne angielskie "czerwone budki telefoniczne", (z których przychody spadły w ciągu ostatnich dwóch lat o 37%). BT ma obecnie 10,2 miliona abonentów komórek.

Ananova
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy