Sukces Netii i sieci Play

Netia opublikowała swoje wyniki finansowe za ostatni kwartał. Firma stała się poważnym konkurentem dla TP, a jej spółka stowarzyszona - P4 - zdobywa coraz więcej klientów.

Według danych przedstawionych przez operatora, liczba klientów usług szerokopasmowych Netii na dzień 9 sierpnia wyniosła 142 tys. klientów. Rok wcześniej Netia mogła się pochwalić jedynie 49 tys. abonentów. W ciągu pierwszego półrocza firmie udało się zdobyć 40 tys. klientów, którzy odeszli z TP.

Ciekawe prezentują się także wyniki spółki stowarzyszonej Netii, czyli P4, która pozyskała około 172.000 klientów usług komórkowych do dnia 30 czerwca, a według stanu na dzień 9 sierpnia - Play może pochwalić się bazą około 300 tys. abonentów. Lipiec sprzyjał więc czwartemu operatorowi. Zachęcone tym wynikiem, P4 podtrzymało swój cel zdobycia do końca 2007 roku łącznie ponad 750 tys. klientów.

Reklama

Netia pochwaliła się także nabyciem trzech spółek telekomunikacyjnych, podpisaniem umowy o połączeniu sieci (interconnect), dzięki któremu zostaną wprowadzone nowe rozliczenia międzyoperatorskie. Spółce udało się także uzyskać dostęp do lokalnej pętli abonenckiej (LLU). Dzięki czemu zaoferuje własne usługi szerokopasmowe.

- Aby wykorzystać szanse obecne na polskim rynku telekomunikacyjnym chcemy tworzyć organizację opartą na takich wartościach jak koncentracja na kliencie, skuteczność, przedsiębiorczość i zaufanie - przedstawiał strategię swojej spółki Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

Alternatywny operator chce do końca roku zdobyć 200 tys. klientów usług internetowych i 420 tys. klientów usług głosowych.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: wyniki finansowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama