Tajemniczy numer na rachunku

Jedna z abonentek telekomunikacyjnej firmy Tele2 od kilku miesięcy walczy z operatorem, by wyjaśnić do kogo należy tajemniczy numer, który widnieje na jej billingu. Dopiero interwencja mediów ekspresowo przyspieszyła rozwiązanie sprawy.

Klientka Tele2 na swoim rachunku kilka miesięcy temu zauważyła nocne, często powtarzające się, połączenia z nieznanym numerem telefonu. Sprawę zgłosiła do operatora, który obiecał ją wyjaśnić. Jednak na kolejnych rachunkach nadal widniał tajemniczy numer, a kolejne interwencje u operatora nie przynosiły pożądanych rezultatów.

Rozgoryczona klientka zwróciła się z pomocą do krakowskiej redakcji "Gazety Wyborczej". Gdy sprawą zainteresowali się dziennikarze, reakcja operatora była natychmiastowa. W ciągu kilkunastu minut rzecznik prasowy sieci oddzwonił do dziennikarzy informując, że podejrzany numer należy do firmy ochroniarskiej, która monitoruje budynek, w którym mieszka klientka. Wiele wskazuje na to, że firma ochroniarska instalująca alarm popełniła błąd.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: firmy | tele2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy