Tanie reklamowe SMS-y

"Puls Biznesu" opublikował artykuł dotyczący reklamy poprzez SMSy. Wynika z niego, że reklama sms-owa staje się w Polsce coraz bardziej popularna. Kampanie sms- -owe dają możliwość bezpośredniego dotarcia do klientów. Nie mogą oni nie dostrzec wysłanej na ich telefon wiadomości. Problem polega na tym, że niewiele osób chce udostępnić swoje numery telefonów do celów reklamowych.

"Puls Biznesu" opublikował artykuł dotyczący reklamy poprzez SMSy. 
Wynika z niego, że reklama sms-owa staje się w Polsce coraz bardziej popularna.

Kampanie sms- -owe dają możliwość bezpośredniego dotarcia do klientów. Nie mogą oni nie dostrzec wysłanej na ich telefon wiadomości. Problem polega na tym, że niewiele osób chce udostępnić swoje numery telefonów do celów reklamowych.

Reklama sms-owa staje się w Polsce coraz bardziej popularna.

"Telefon komórkowy jest idealnym środkiem do kontaktu z klientem. Przekazywane za pośrednictwem niego treści reklamowe nie mogą zostać zignorowane przez reklamobiorcę. Gwarantuje to stuprocentową skuteczność dotarcia reklamy" - tłumaczy Kuba Łapott z First Interactive Polska.

(smsbox.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telefon | reklama | reklamy | tanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy