Telekomunikacja Polska zniknie z rynku?

W przeciągu kilku lat z polskiego rynku telekomunikacyjnego może zniknąć Telekomunikacja Polska, Era czy POP. Jak informuje "Rzeczpospolita", światowe koncerny rezygnują z niepasujących do ich strategii marek.

Kilka lat temu z polskiego rynku telekomunikacyjnego zniknęła marka Idea, która została zastąpiona znaną na świecie marką Orange . Wkrótce z polskiego rynku zniknie także Tele2 , spółkę kupiła firma Netia .

Jednak to nie jedyne zmiany. Jak pisze "Rzeczpospolita" , zastąpienie Telekomunikacji Polskiej globalną marką Orange było sygnalizowane już w 2007 roku, ale na razie z tego pomysłu się wycofano. Możliwe, że pod Orange przejdzie większość usług Grupy TP, a jedynie detaliczne usługi głosowe pozostaną pod dotychczasowa nazwą.

Jeden z menedżerów zajmujący się strategicznym doradztwem powiedział "Rzeczpospolitej", że gdyby to od niego zależało, to marki Telekomunikacji Polskiej już by nie było, bo źle się kojarzy. Z kolei Orange została w miarę dobrze przyjęta przez Polaków.

Reklama

Z kolei już praktycznie przesądzona jest zmiana marki Era na T-Mobile. Polska Telefonia Cyfrowa czeka tylko na rozstrzygnięcie sporu z Vivendi. Na pewno przez jakiś czas na rynku pozostanie także komórkowa sieć Plus - zmiany marki możemy spodziewać się dopiero wtedy, gdy Vodafone zwiększy udziały w spółce.

Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy