TP S.A. robi porządki w sieci

Telekomunikacja Polska S.A. porządkuje zasoby Internetu. Do publicznej informacji podano, iż obecnie prowadzona jest poważna restrukturyzacja w grupie kapitałowej Telekomunikacji. Już od października tego roku poważnie ograniczono zadania Centrum Systemów Teleinformatycznych Polpak, w którego gestii dotychczas leżała całość zagadnień dostępu do Internetu i całej sieci teletransmisji Polpak-T. Po omawianych zmianach Centrum Systemów Teleinformatycznych będzie się zajmowało jedynie techniczną obsługą sieci szkieletowej.

Obsługę marketingową masowo sprzedawanego dostępu wąsko- i szerokopasmowego (SDI, Neostrady i numerów dostępowych 0-202122) przekazano do specjalnie wydzielonego w Telekomunikacji Polskiej S.A. Pionu Multimediów. Jednak od strony handlowej sprzedaż pozostanie nadal w gestii Pionu Klientów Indywidualnych.

Nowy szef Pionu Multimediów - Yann Gontard - mówi: "We Francji 80% klientów France Telecom korzysta z dostępu do Internetu typu dial-up. Dlaczego miałoby być inaczej w Polsce?". Jak twierdzi Gontard, dostęp szerokopasmowy jest nadal w Polsce zbyt drogi. Przykładowo, obecnie z usługi Neostrada korzysta 1000 klientów. Za rok szacuje się, iż liczba ta wzrośnie do 40-50 tys. Jednak zdecydowana większość z 10 mln abonentów TP S.A. ma nadal pozostać przy numerze dostępowym 0-202122.

Reklama

"Dotychczas Internauta, po zalogowaniu się do sieci, znikał nam z oczu. Po 1 stycznia 2002 r. będziemy zachęcać użytkowników do autoryzacji, podania własnej nazwy i hasła" - wyjaśnia Yann Gontard (jeśli niższą ceną - to ja jestem za). Autoryzacja ma być potrzebna do korzystania z szerokiej gamy przygotowywanych dla użytkowników nowych udogodnień w żeglowaniu po sieci. Yann Gontard zapowiada kampanię promocyjną dostępu typu dial-up, który zostanie wyróżniony własną nazwą handlową i logo.

(żródło: WebExpress - http://weinfo.pl/)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | porządki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy