Ustawa ułatwi zawieranie umów, a T-Mobile ochroni przed reklamami

Czasy, kiedy liczyła się głównie ilość dostępnych usług, odeszły dawno do lamusa. W tej chwili większość z nich jest standardem, dlatego coraz bardziej zależy nam na ich jakości. Stajemy się po prostu wymagający. Za potrzebami rynku idzie zaś tworzenie nowych rozwiązań - oraz zmiany w prawie.

Nowelizacja prawa telekomunikacyjnego wprowadzić ma kilka, dość istotnych z punktu widzenia klienta, zmian. Jedną z nich jest zawieranie umów przez internet. Ma ono umożliwić osobom, które z różnych względów nie są w stanie dotrzeć do salonów (np. znaczna niepełnosprawność), skorzystanie z ofert operatorów i potwierdzenie zawarcia umowy e-podpisem.

Na inne regulacje wprowadzane tą nowelizacją czekamy zapewne wszyscy - operatorzy dostaną bowiem kilka nowych obowiązków dotyczących np. walki ze spamem, a przeniesienie numeru komórkowego i stacjonarnego będzie miało trwać maksymalnie jeden dzień.

Reklama

T-Mobile pozwoli blokować reklamy

Nie czekając na obowiązki w zakresie spamu, sieć T-Mobile wprowadzić zamierza nową, ciekawą na pierwszy rzut oka usługę. Użytkownik będzie mógł sobie zablokować reklamy wyświetlane na ekranie telefonu w trakcie przeglądania stron internetowych. W komputerze załatwia tę sprawę na przykład Adblock, w komórce natomiast takich rozwiązań rzeczywiście nigdy za wiele.

Sęk w tym, że usługa ta faktycznie wygląda fajnie tylko na pierwszy rzut oka. Przygotowana została bowiem także oferta dla... reklamodawców. Dzięki niej reklamy i tak zobaczymy - tyle że te, za które firmy zapłacą sieci T-Mobile. Sprytne, prawda?

Kira

http://komorkomania.pl/

Komórkomania.pl
Dowiedz się więcej na temat: zmiany w prawie | T-Mobile | telefony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy