"Wirtualna telefonistka" łączy

Sieć telefonii internetowej easyCALL wprowadziła nową usługę pod nazwą Kliktel, która umożliwia korzystanie z połączeń VoIP za pomocą tradycyjnych telefonów, bez konieczności używania bramek sprzętowych czy kart-zdrapek i specjalnych numerów dostępowych.

Sieć telefonii internetowej easyCALL wprowadziła nową usługę pod nazwą Kliktel, która umożliwia korzystanie z połączeń VoIP za pomocą tradycyjnych telefonów, bez konieczności używania bramek sprzętowych czy kart-zdrapek i specjalnych numerów dostępowych.

Usługa ta polega na zestawianiu połączeń pomiędzy dwoma dowolnymi telefonami, przy czym połączenie jest inicjowane przez specjalistyczne urządzenia administrowane przez operatora telefonii internetowej.

Połączenie jest zestawiane trójetapowo. W pierwszej fazie realizacji usługi, system telekomunikacyjny wykonuje połączenie do pierwszej osoby. Gdy odbierze ona telefon, usłyszy wówczas w słuchawce prośbę "wirtualnej" telefonistki - "proszę czekać na połączenie". W chwili odebrania telefonu przez pierwszą osobę, wykonywane jest połączenie do drugiej osoby (drugiego podanego numeru telefonicznego) - to drugi etap zestawiania połączenia. W ostatniej, trzeciej fazie wykonywania usługi, po odebraniu telefonu przez drugą osobę, jest zestawiane połączenie pomiędzy tymi dwoma telefonami.

Reklama

Osoba zamawiającą połączenie musi być klientem easyCALL i może zlecić wykonanie połączenia bądź od siebie do innej osoby, bądź między dwiema dowolnymi osobami.

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy